Remarketing
Remarketing w kampaniach linków sponsorowanych Google AdWords jest formą reklamy polegającą na dotarciu do użytkownika, który wcześniej odwiedził już daną stronę internetową. Kiedy użytkownik odwiedza określoną stronę na której znajduje się kod remarketingowy, zapisywany jest na listę remarketingową. W ten sposób system Google AdWords wie komu i kiedy wyświetlić określony przekaz remarketingowy. Reklama dociera tylko do użytkownika, którym chcemy pokazać reklamę.
Remarketing przynosi rewelacyjne efekty i jest znacznie skuteczniejszy od pozostałych form reklamy w sieci partnerskiej Google. Wyniki często są o kilkaset procent lepsze i takie efekty obserwujemy w każdej branży, niezależnie od celu kampanii czy odmian i formatów reklam.
Kampanie remarketingowe obecnie służą już nie tylko jako uzupełnienie dotychczasowej strategii reklamowej, ale bardzo często zajmują główny element wielu kampanii AdWords.
Zalety remarketingu
- większa skuteczność – nawet o kilkaset procent lepsze efekty od standardowych kampanii w sieci partnerskiej Google
- kierowanie reklamy na wybranych użytkowników zainteresowanych danym produktem czy usługą
- poprawie świadomości marki
- budowanie relacji z klientem
Naszym Klientom zawsze proponujemy strategie marketingowe z wykorzystaniem remarketingu jako bardzo skuteczny i efektywny sposób zwiększenia sprzedaży.
Warto zdecydować się na remarketing z agencją dude.pl
- Gwarantujemy wysoki zwrot z inwestycji oraz lepszą skuteczność kampanii AdWords.
- Mamy duże doświadczenie w prowadzeniu skutecznych kampanii remarketingowych.
- Nasi dotychczasowi Klienci odnotowują świetne rezultaty prowadzonych przez nas kampanii remarketingowych i chętnie przeznaczają coraz większe środki na tę formę reklamy w Google.