Optymalizacja konwersji
Optymalizacja konwersji jest procesem polegającym na zwiększaniu sprzedaży czy zwiększaniu liczby klientów bez ponoszenia dodatkowych kosztów na reklamę. Poprzez skuteczną optymalizację podnosimy współczynnik konwersji zapewniając tym samym większy zwrot z inwestycji.
Poprzez przeprowadzanie testów A/B bądź testów wielowymiarowych możemy optymalizować stronę docelową na której użytkownik podejmuje decyzje zakupowe. Proponowane zmiany wynikają zawsze z rzeczywistych danych zbieranych w procesie rzetelnych testów.
Optymalizacja konwersji daje wymierne korzyści
- wyższy współczynnik konwersji – czyli wyższy stosunek liczby osób dokonujących określonej akcji do wszystkich osób odwiedzających witrynę.
- natychmiastowe korzyści biznesowe – podniesienie współczynnika konwersji bezpośrednio wpływa na taki sam wzrost przychodu, czy wzrost liczby zarejestrowanych użytkowników. Bez żadnych zmian strategii reklamowej i bez zwiększania budżetów na reklamę.
- nowe możliwości – wyższy współczynnik konwersji, to większe przychody z reklamy. Dzięki temu można przeznaczyć dodatkowe środki na promocję marki.
Klienci, którzy wiedzą jakie korzyści daje optymalizacja konwersji i analityka internetowa, są w stanie w szybki sposób osiągnąć przewagę konkurencyjną, a nawet zdominować rynek – bez wydawania dodatkowych środków na reklamę. Dlatego ważne jest, aby możliwe jak najszybciej zwiększyć współczynnik konwersji, aby nie wypuszczać do konkurencji użytkowników, którzy już są na Twojej stronie.
I najważniejsze, jesteśmy pewni naszych działań, dlatego przy optymalizacji konwersji rozliczamy się z Klientem w modelu płatności wyłącznie od osiągniętego efektu.