Dlaczego my

Jesteśmy wyspecjalizowaną agencją oferującą usługi w zakresie marketingu internetowego. Realizujemy skuteczne kampanie reklamowe w wyszukiwarkach. Posiadamy status Certyfikowanego partnera Google AdWords, kilkuletnie doświadczenie i wielu zadowolonych porwacajacych klientów.

Pozycjonowanie szerokie

Już dziś wiadomo, że pozycjonowanie szerokie to przyszłość SEO oraz szansa na odniesienie sukcesu dzięki wyszukiwarkom interntowym.
Użytkownicy internetu coraz częściej wpisując w Google zapytanie, tworzą coraz dokładniejsze wyrażenia, oczekując tym samym bardzo dokładnych wyników. W ten sposób tworzą długi ogon - czyli zapytanie kilkuwyrazowe. Często składa się ono z czterech do sześciu pojedynczych wyrazów.

Pozycjonowanie z długim ogonem

Tradycyjna forma pozycjonowania, czyli skupienie się na kilku najpopularniejszych wyrażeniach, może generować największy ruch na stronie. To wcale jednak nie oznacza, że ten ruch będzie sprzyjał konwersji.
Pozycjonowanie długiego ogona, czyli skupienie się na wielu bardzo dokładnych wyrażeniach, często setkach niszowych fraz, może bardzo mocno przyczynić się do zapewnienia bardzo wartościowego ruchu na stronie.
Pozycjonowanie szerokie nie będzie polegało na ogólnym pozycjonowaniu tylko strony głównej. W pozycjonowaniu typu Long Tail promowane będą poszczególne podstrony witryny internetowej, a użytkownik otrzyma bardzo dokładne i interesujące go rezultaty. Takie pozycjonowanie wraz z odpowiednią strukturą oraz treścią strony będzie najskuteczniejszą formą reklamy.

Korzyści z pozycjonowania szerokiego

Techniki pozycjonowania szerokiego są zupełnie inne niż w przypadku pozycjonowania kilku ogólnych wyrażeń kluczowych. Tutaj większe znaczenie ma odpowiednia optymalizacja witryny internetowej - jej budowa, struktura, linki wewnętrzne.
Dzięki temu, strona internetowa jest mniej narażona na wahania pozycji w Google, a ewentualne spadki niektórych fraz niekoniecznie oznaczać będą znaczne zmniejszenie sprzedaży. Pozycjonowanie szerokie ogranicza ryzyko związane ze zmianami algorytmu Google, z nowymi stronami konkurencyjnymi itp.

Dla kogo pozycjonowanie szerokie jest najlepsze?

Pozycjonowanie wielu fraz kluczowych zdecydowanie najlepiej sprawdza się w sklepach internetowych z dużą liczbą produktów. Optymalizacja sklepu online pod kątem pozycjonowania długiego ogona, może znacząco przyczynić się do zwiększenia bardzo wartościowego ruchu na stronie, czyli takiego ruchu gdzie będzie największy odsetek dokonanych zakupów.

Oprócz sklepów internetowych, pozycjonowanie szerokie jest niemal niezbędne dla stron bogatych w treść, czyli portale tematyczne, blogi, porównywarki cen, serwisy aukcyjne i fora internetowe.

Pozycjonowanie szerokie sprawdzi się również bardzo dobrze na stronach korporacyjnych, mających w swojej ofercie szeroką gamę produktów czy usług.

Metody rozliczania

W przeciwieństwie do pozycjonowania kilku bardzo ogólnych fraz, które najczęściej rozliczane są za pozycje, najlepszą forma rozliczenia jest model rozliczeń za ruch na stroną internetową.
Klient ustala zakres tematyczny, a agencja SEO pozycjonuje stronę tak, aby dla jak najszerszej gamy produktów skierować największy ruch na stronę. Dzięki temu klient płaci tylko za wartościowego użytkownika dostarczonego na witrynę docelową, który z o wiele większym prawdopodobieństwem niż w przypadku pozycjonowania fraz kluczowych, podejmie akcję - zakupi produkt, wypełni formularz kontaktowy czy też zadzwoni do firmy klienta z zapytaniem.