Dlaczego my

Jesteśmy wyspecjalizowaną agencją oferującą usługi w zakresie marketingu internetowego. Realizujemy skuteczne kampanie reklamowe w wyszukiwarkach. Posiadamy status Certyfikowanego partnera Google AdWords, kilkuletnie doświadczenie i wielu zadowolonych porwacajacych klientów.

Audyt SEO

Audyt SEO to analiza strony, sklepu internetowego pod kątem SEO, czyli optymalizacji i pozycjonowania. Przed przystąpieniem do pozycjonowania strony zalecane jest zrobienie autydu SEO ze względu na wykrycie potencjalnych błędów w budowie i strukturze strony uniemożliwiających późniejsze skuteczne pozycjonowanie.

Dzięki audytowi SEO zostaną wskazane w szczegółowym raporcie wszelkiego rodzaju błędy obniżające wartość strony w wyszukiwarkach internetowych.

Audyt SEO obejmuje:

  • szczegółową analizę struktury oraz budowy strony internetowej
  • badanie jakości treści znajdującej się na stronie
  • sprawdzenie zgodności witryny ze standardami W3C
  • analiza konkurencyjności słów kluczowych w najpopularniejszej wyszukiwarce Google
  • badanie odnośników prowadzących do strony internetowej: ilość, jakość i tematyczność odnośników
  • porównanie, zestawienie badanej strony z najlepszymi stronami w danej kategorii tematycznej oraz najbliższą konkurencją
  • ogólną oraz szczegółową ocenę wyżej badanych aspektów
  • doradztwo i wskazówki optymalizacji witryny internetowej oraz przyjięcia możliwie najlepszej strategii SEO

Audyt sklepów internetowych pod kątem pozycjonowania

Pozycjonowanie sklepów internetowych jest specyficzną kategorią pozycjonowania i odbywa się ono na nieco innych zasadach niż pozycjonowanie ogólne, czyli pozycjonowanie fraz kluczowych. Pozycjonowanie sklepów polega na skierowaniu możliwie największego wartościowego ruchu na sklep internetowy, a tym samym bardzo efektywnie wydawany budżet przeznaczony na reklamę w wyszukiwarkach.

W badaniu SEO sklepów internetowych dodatkowo analizujemy:

  • dobór wielu fraz long tail - szeroki ogon słów kluczowych
  • strukturę sklepu pod kątem optymalizacji strony głównej, kategorii oraz każdej pojedynczej podstrony
  • rozkład oraz występowanie słów kluczowych na każdej podstronie sklepu
  • łatwość poruszania się po sklepie oraz wewnętrzną nawigację

Dzięki audytowi SEO sklepu internetowego będzie można zaobserwować:

  • szybszą indeksację sklepu w Google
  • lepiej ocenione i wyżej rankingowane wszystkie podstrony, strony kategorii oraz stronę główną sklepu na wiele haseł kluczowych
  • większą sprzedaż - użytkownicy sklepu chętniej będą dłużej przebywać na sklepie, a poprawa struktury treści przyczyni się do łatwiejszego i częstszego dokonywania zakupu

Auty SEO pozwoli na zwiększenie wartościowego ruchu na stronie internetowej. Poprzez lepszą i szybszą indeksację więcej użytkowników przejdzie na zoptymalizowaną stronę. Audyt SEO wskaże szczegółowe zagrożenia oraz ich rozwiązania w celu lepszej indeksacji przez Google.

Audyt pozycjonowanej strony

Audyt SEO pozycjonowanej strony jest szczególną formą badania, dzięki której otrzymają Państwo szczegółową informację o przeprowadzonym pozycjonowaniu przez firmę SEO. Dzięki temu badaniu wskazane zostaną wszelkie aspekty oraz techniki pozycjonowania, które zostały użyte w celu pozycjonowania aż do momentu przeprowadzenia audytu.

Audyt pozycjonowania strony pozwoli określić, czy obecna firma SEO rzetelnie wywiązuje się z umowy oraz osiągane wyniki w Google są optymalne, czy też można je znacząco poprawić.
Zlecenie tego typu audytu jest zalecane wszystkim, którzy mają wątpliwości, co do jakości świadczonej usługi przez obecną firmę SEO oraz dla każdej strony gdzie zbliża się koniec terminu umowy z obecną firmą SEO. Wyniki audytu pozwolą na podjęcie decyzji o zmianie firmy SEO, renegocjowanie warunków umowy lub utwierdzą w dobrym wyborze firmy SEO.

Cena audytu SEO

Cena audytu jest ustalana indywidualnie w zależności od typu i wielkości strony internetowej.