Dlaczego my

Jesteśmy wyspecjalizowaną agencją oferującą usługi w zakresie marketingu internetowego. Realizujemy skuteczne kampanie reklamowe w wyszukiwarkach. Posiadamy status Certyfikowanego partnera Google AdWords, kilkuletnie doświadczenie i wielu zadowolonych porwacajacych klientów.

O pozycjonowaniu stron

Optymalizacja i pozycjonowanie strony internetowej w wyszukiwarkach (z ang. SEO czyli Search Engine Optimization), to działania mające na celu umieszczenie witryny na najwyższych pozycjach w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Innymi słowy pozycjonowanie to strategia marketingowa pomagająca w zdobywaniu nowych użytkowników czy klientów z ruchu organicznego. Widoczność witryny w wyszukiwarkach jest bardzo dobrze obierana przez odwiedzających, wpływa na budowanie marki oraz cechuje się wysokim współczynnikiem konwersji.

Z technicznego punktu widzenia SEO należy podzielić na działania onsite i offsite. Onsite, czyli optymalizacja, polega na odpowiednim dostosowaniu strony, struktury linków i linkowania wewnętrznego tak, aby witryna była dobrze indeksowana przez roboty wyszukiwarek. Działania offsite to w główniej mierze budowanie link popularity i tworzenie zaplecza zawierającego ciekawe i przydatne treści związane z tematyką pozycjonowanej strony.

Pozycjonowanie cechuje się trwałymi i stabilnymi efektami, które mogą utrzymywać się przez wiele miesięcy.

Korzyści płynące z pozycjonowania

  • większa liczba odwiedzin i wzrost popularności strony
  • dotarcie do wartościowych użytkowników zainteresowanych oferowanymi produktami lub usługami
  • relatywnie niskie koszty w stosunku do innych form reklamy internetowej
  • długotrwały efekt i stabilne wyniki
  • duży zasięg – reklama dociera do użytkowników z całego kraju o każdej porze, zawsze kiedy wykonują zapytanie do wyszukiwarki
  • wysoki współczynnik konwersji ze względu na dokładne dopasowanie reklamy do potrzeb klienta
  • budowanie reputacji i wizerunku marki w internecie – wyniki wyszkiwania są obdarzone dużym zaufaniem przez użytkowników
  • zwiększona użyteczność witryny – użytkownicy kierowani są z wyszukiwarki wprost na najlepsze podstrony adekwatne do zapytania, tym samym skracając do minimum czas potrzebny na dotarcie do pożądanych informacji

Pozycjonowanie przyciąga wartościowych użytkowników

Dzięki promocji w naturalnych wynikach wyszukiwania, witrynę internetową odwiedzają użytkownicy świadomie poszukujące danej informacji, produktu lub usługi. Pozycjonowana strona jest postrzegana jako naturalne i wiarygodne źródło informacji, co w dużym stopniu przekłada się na zaufanie i lojalność użytkowników.