Kampania próbna
Próbna kampania linków sponsorowanych w systemie Google AdWords jest dobrym rozwiązaniem dla Klienta który:
- Nie jest pewien tej formy reklamy online.
- Planuje pozycjonowanie strony i szuka najlepszych słów kluczowych.
- Nie jest zadowolony z obecnych efektów pracy dotychczasowych managerów PPC i chce sprawdzić naszą agencję.
Korzyści
Jednymi z wielu korzyści próbnej kampanii AdWords jest jej stosunkowy niewielki czas trwania, niewielki budżet oraz szybkie wyniki. W ciągu kilku dni można w ten sposób przetestować wiele słów kluczowych, które chcemy pozycjonować w naturalnych wynikach wyszukiwania, zbadać ich popularność oraz skuteczność. W ten sposób można zabezpieczyć się przed podpisaniem wielomiesięcznej umowy na pozycjonowanie dla nierentownych słów kluczowych i zdecydować się tylko na te, które mogą przynieść wymierne efekty.
Sprawdzenie możliwości
Niektórzy Klienci mogą z nieufnością podchodzić do reklamowania się za pomocą Google AdWords. To błąd. Linki sponsorowane AdWords to jedna z najskuteczniejszych form reklamy online, która pozwala w maksymalnie elastyczny sposób kierować reklamę tylko na tych użytkowników, którzy są zainteresowani daną ofertą. Za pomocą AdWords można kierować reklamę na wybrane obszary geograficzne, wyświetlać reklamę o wybranych porach dnia, wybierać słowa kluczowe najlepiej dopasowane do oferty, dopasowywać treści reklamy do zapytań oraz przede wszystkim dokładnie mierzyć efekty za pomocą narzędzi analitycznych.
Niemniej w dalszym ciągu część Klientów ma pewne wątpliwości odnośnie systemu AdWords. Dlatego przygotowaliśmy specjalną ofertę umożliwiającą przetestowanie kampanii AdWords oraz naszych kompetencji. Zapraszamy do kontaktu.