Audyt trwających kampanii
Optymalizacja trwających kampanii jest usługą polegającą na analizie aktywnych kampanii AdWords. Sprawdzeniu w szczególności podlegają dane o konwersjach, ale również słowa kluczowe, stawki za kliknięcie i teksty użyte w reklamie. Rzetelnie przeprowadzona analiza kampanii pozwala określić, które obszary kampanii AdWords są najskuteczniejsze i kto stanowi grupę odbiorców. Jednocześnie znajdowane są obszary o najniższej skuteczności, gdzie reklamowanie się może być nieopłacalne. W ten sposób definiuje się aspekty kampanii wymagające zmian lub nawet rezygnacji np. z niektórych słów kluczowych czy reklamowania się w niektórych rejonach geograficznych.
Usługa optymalizacji trwających kampanii skierowana jest zarówno do Klienta, który samodzielnie prowadzi konto AdWords i chce poprawić skuteczność linków sponsorowanych, jak i do Klientów korzystających z zewnętrznych managerów PPC. W tym przypadku w pierwszej kolejności analizowana jest dotychczasowa praca firmy zewnętrznej oraz opracowywany jest raport z zaleceniami poprawek.
Podczas optymalizacja kampanii analizujemy
- jakość, dobór i skuteczność słów kluczowych
- wyniki konwersji dla poszczególnych grup reklam, słów kluczowych i odmian reklamy
- treść tekstów reklamowych
- jakość strony docelowej
- pozycję reklamy, współczynnik CTR i średnie CPC