Najnowszy wpis

dude.pl na Facebooku

Blog

Czy warto reklamować się w Google Adwords?

Odpowiedź dla wielu z nas jest jedna: TAK. I ona jak najbardziej słuszna. Obecnie prawie każda firma, która chce zaistnieć w Internecie zaczyna od Google (część zaczyna jeszcze na Allegro). Google jest absolutnym monopolistą jeśli chodzi o wyszukiwarki internetowe w Polsce. Szacuje się, że jest to już nawet 98%. Liczba ta wynika z dużej sieci partnerskiej, która korzysta z Google dla wyszukiwań internetu (Onet, Interia, Gazeta itp).

Różne badana podają także, że dziennie Polacy wysyłają 46 milionów zapytań do Google.

Ponadto atrakcyjne modele rozliczeń, czyli płatność tylko za kliknięcia, powodują, że linki sponsorowane w Google są najczęściej, obok pozycjonowania, wybieraną formą reklamy internetowej.

Reklama w Google Adwords pod pełną kontrolą

Największą zaletą reklamy w Google, jest możliwość optymalnego inwestowania w kampanie Adwords. W przeciwieństwie po pozycjonowania, reklam bannerówych, displayowych i innych - Google Adwords można w każdej chwili zawiesić, wznowić, zmieniać budżet, słowa kluczowe, zasięg, stawki za kliknięcie i wiele innych.
Ponadto dzięki zaawansowanym statystykom Google Analytics nasze kampanie Adwords, ale też pozycjonowanie jest doskonale mierzalne i pozwala bardzo precyzyjnie określać zwrot z inwestycji.

Jeżeli w dalszym ciągu nie jesteś przekonany o tym, że reklama w Google Adwords jest wysoce skuteczna skorzystaj z naszej promocji o otrzymaj kupon Adwords na próbną kampanię.

Opublikowano w: Marketing internetowy